De beste in wol & garen

Hoogwaardige kwaliteit

Gratis verzending vanaf € 40,-

Betaal veilig met iDEAL

Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe bestel ik in de webshop van de Wolstudio?

  1. Ga naar de webshop van de Wolstudio en selecteer het product van je keuze door erop te klikken, kies indien van toepassing de kleur of het formaat rechts in beeld.

  2. Klik op de bestel-button om het product in je winkelwagentje te plaatsen. Je kunt rustig verder shoppen.

  3. Als je klaar bent om je bestelling te plaatsen, klik je rechtsboven op 'winkelwagen'. Controleer je bestelling op de overzichtspagina en kies voor 'plaats bestelling'. Je komt nu op de pagina waar je je gegevens in kunt vullen.

  4. Heb je al een account? Dan kun je inloggen om je gegevens automatisch in te laten vullen. Ook zonder een account aan te maken kun je binnen onze webshop bestellen. Vul dan je gegevens in.

  5.  Je kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren.

  6. Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waarop je wilt betalen.

  7. Heb je alles ingevuld? Klik dan op 'plaats bestelling'. Je gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.

  8. Je ontvangt van ons een bevestiging van je bestelling per e-mail.

  9. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijg je van ons een e-mail met een Track & Trace code en een hyperlink waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.


Hoe maak ik een eigen account aan?

Je kunt een account aanmaken door hier je gegevens en je wachtwoord te vullen.

Wat is het voordeel van een eigen account?

Door een eigen account aan te maken hoef je alleen de eerste keer je gegevens in te vullen. Bij een volgende bestelling kun je simpelweg inloggen en je bestelling plaatsen. Verder kun je in je account onder andere de status van uw bestelling zien, bekijken wat je eerder hebt gekocht en deelnemen aan ons spaarsysteem.


Moet ik perse een account aanmaken?
Nee dat is niet nodig. Ook zonder een account aan te maken kun je een bestelling plaatsen in de shop. Vul dan bij het afronden je gegevens in.


Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt betalen middels iDEAL, PayPal of gewoon een bankoverschrijving. Jouw keuze kun je aangeven bij het afronden van de bestelling.


Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Je kunt je bestelling annuleren door binnen 4 kantooruren contact met ons op te nemen via mail of telefoon. Als jouw bestelling nog niet verzonden is kunnen wij de bestelling stop zetten.

Daarnaast heb je 14 dagen de tijd om de koop te ontbinden. Je kunt dus binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel de zending aanmelden om retour te sturen via het retourformulier


Hoe weet ik dat mijn bestelling bij de Wolstudio goed is aangekomen?

Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een mail met een orderbevestiging. Jouw bestelling is op dat moment bij ons binnen gekomen. Als u hieraan twijfelt kunt u altijd even contact met ons opnemen.


Verzenden en retourneren

Wanneer leveren jullie mijn bestelling en hoeveel kost dit?

De leveringstermijn bedraagt gemiddeld 2-3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling en betaling. Wolstudio Fochteloo zal zich zo goed als mogelijk inspannen om voornoemde leveringstermijn te realiseren of te verkorten. De verzendkosten voor Nederland zijn € 2,95 (Europa € 4.95), franco vanaf € 40,- in Nederland.


Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

In de opmerking van uw bestelling kunt u optioneel aangeven op welke dag u wilt dat wij de zending versturen. Mocht dit voor ons om wat voor reden niet haalbaar zijn, dan laten wij dat voor verzending weten. De bezorger levert 99% van de pakketjes de volgende dag, maar garanderen kunnen we dat helaas niet.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het bestellen kun je aangeven wat het afleveradres is. Wij zorgen er dan voor dat het pakket daar naartoe gestuurd word.


Hoe kan ik ruilen of terug sturen?
Je kunt het artikel (indien onbeschadigd) naar ons retour sturen. Om de zending bij ons aan te melden kun je het retourformulier invullen. Zodra de zending bij ons binnen is storten wij je geld binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Wil je de artikelen ruilen dan kunt je in het retourformulier aangeven welke artikelen je wilt ontvangen. Wij zorgen er dan voor dat je een nieuwe zending ontvangt.


Vragen en klachten

Ik heb een vraag of klacht. Waar kan ik daarmee terecht?

Je kunt ons bereiken via het contactformulier of telefonisch op 06-23576554 / 0516-588515


Mijn bestelling is niet compleet binnen gekomen, wat nu?

Laat het ons weten! Je kunt ons bereiken via het contactformulier of telefonisch op 06-23576554 / 0516-588515


Naar welke landen levert de Wolstudio buiten Nederland om nog meer?

Via onze shop kun je kiezen voor verzending binnen Nederland, België en Duitsland. Wil je dat we het naar een ander land opsturen, dat kan! Laat het ons weten; contactformulier of telefonisch op 06-23576554 / 0516-588515


Verkoopt de Wolstudio ook cadeaubonnen?

Jazeker, met een kadobon geef je de keuze uit ons hele assortiment kado! Omdat iedereen een eigen budget heeft kun je bij ons zelf het bedrag kiezen. Verder kun je een persoonlijke boodschap mee laten sturen. Benieuwd? Neem eens een kijkje: Cadeaubon


Overige vragen

Krijg ik dezelfde verfbad nummers geleverd?

Ja, indien mogelijk krijg je dezelfde verfbad nummers geleverd. Mocht dat niet lukken, dan nemen we contact op.


Als het voorraad niveau te laag is kan ik dat artikel dan helemaal niet bestellen?

Vaak staan artikelen met een laag voorraad niveau in bestelling bij onze leveranciers, of kunnen wij deze voor je bestellen. Neem contact met ons op zodat we voor je kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn. Dat kan via contactformulier of telefonisch op 06-23576554 / 0516-588515